Loo hjälpte mig att baxa iväg Johans gamla...

img_9796 (MMS)

Loo hjälpte mig att baxa iväg Johans gamla trasiga överdelar till skåpen vi har haft men som nu ligger i en container på hennes jobb. Där vi även (till min stora förtjusning) fann en kasserad och trasig men ack så rolig Batmobil! Vi knuffade varandra varsitt varv på planen innan vi kunde fortsätta med skrotningen. :) Loo är för tusan den bästa man kan ha när man ska fixa med grejer, hon har allt man kan tänkas behöva. I sina brallor! Skruvmejslar, polygrip, kniv. Och säkert hundra grejer till. Men fatta bra?! Nu sitter jag på en köksstol vid fönstret vid tvn och surfar på nätet och väntar på att graderna ska stiga i huset. 15 grader va de när jag kom hem. Johan har äntligen fixat så vi ska få internet och det är sex dagar kvar till jag hämtar Zypher och imån åker vi till Örebro. Dagens uppdatering. Och jo, hälsade på en nypromenerad och glad farmor efter jobbet idag! Försökte luska ur henne hur man bakar bröd i vedspisen. Men enligt henne så gjorde man på samma sätt som en vanlig ugn. Men de går la inte! Där har man ju samma grader hela tiden... Får språkas med mormor med och hoppas att hon vet.


Kommentarer
Postat av: Isabel Tränk

Uh, ska du köpa hund? Vaddå för någon? :) Hur är det med gamle Snurre? <3

2011-01-21 @ 22:40:14
URL: http://isabeltrank.blogg.se/
Postat av: Isabel Tränk

Ok, lycka till med den! :D

2011-01-23 @ 09:27:45
URL: http://isabeltrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0