Mamma va hos mig ikväll och åt varma macko...

Mamma va hos mig ikväll och åt varma mackor och mangosorbet och kollade på Nils Karlsson Pyssling.(som båda misstänker är en tjej egentligen..) Visste ni hur gammal Tjorven är egentligen?! Det är inspelat 1965!! Hon måste va lastgammal vid det här laget. Mamma kollade på det när hon va barn! (Rysligt gammalt!) Och sen sa hon att Emils pappa och Skalle-Per är samma människa, i verkligheten! Och flera av dom i Emil är med i Rasmus på Luffen!! Jag börjar ju nästan tvivla på mänskligheten när jag upptäcker och hör sånt här! Jag vill liksom inte veta! Men fast skådisarna är klonade och Pyssling beter sig som en tjej är det iaf Astrid Lindgren mina ungar ska kolla på och inget jävla Teletubbies, när dom växer upp. Basta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0