Med endast fjorton dagar kvar till pyret k...

img_2293 (MMS)

Med endast fjorton dagar kvar till pyret kommer överraskar Bojjan alla (ja, mig då) med att med lite bärhjälp följa med till sängen och faktiskt stanna kvar, med Snurre i samma säng! Hon  höll stenkoll på honom uppe på mig men nu kände hon nog att de va lugnt att klättra ner och inta position framför mig, under filten. Snurre snarkar och Bojjan spinner. Jag har haft värre sängsällskap! :P Nu saknas egentligen bara älsket och en liten valp.. :)


Kommentarer
Postat av: Isabel

Om du vill eller så kan jag fixa till en ny header åt dig med lite nya bilder.. eller som du vill ha det? :D

2011-01-13 @ 16:55:24
URL: http://isabeltrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0