Payback-time?


Det hade varit fruktansvärt tillfredställande att ha lite payback-time mot Växjös invånare för deras eviga smällande igårkväll och väsnas lite nu på morgonkvisten..
Jag hade lätt kunnat tänka mig att dra igång kriglarmet och några kyrkeklockor, sprungit runt med grytlock och en båt-tuta och en såndär tratt som va så poppis under de dära fotfollstjofräset som va i år. (förlåt, förra året.) Det hade faktiskt vatt skitkul! OM jag hade orkat! Men jag ska istället sova några välbehövliga timmar med min stackars katt som har kräkits inatt..
 Hon tyckte om raketerna lika lite som jag, min lilla lillan.

Har ni förresten märkt att det är lite ljusare ute på mornarna nu..?

Eller inbillar jag mig? Önsketänker jag? :P


vuvuzela...?


vuvuzela..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0