Grubbeltime!

Vansinnesutbrott pågår! 
 
Mina två hjärnhalvor har ett lokalt inbördeskrig.

-Jag kan liksom inte släppa och gå vidare.
-äh men ge dig tönt! Du har det ju hur bra som hellst nu!
-men tänk om det var som innan.
-jada jada.. Då hade du inte vatt nöjd med det heller. Just face it! Du är aldrig nöjd. Gräset är alltid grönare på andra sidan.
-Trams. Man vet inte vad man har förrns man förlorat det.
-Men gäääsp! Lisa goes 75 bast in a second! Lägg ner!
-Men bara tänk. Tänk om jag hade hängt på. Tänk Om.
-Om inte om fanns hade du vatt lycklig och mindre ångestframkallande.
-Om!
-Sluta. Du kommer sluta ditt liv i ett gammalt torp mitt ute i skogen med 17 katter och 14 hundar, 13 höns en galen tupp, 3 getter och massa övergivna shettisar och en gris om du inte passar dig. Ingen kommer någonsin vilja vara med en sån tråkröv som du om du är sån här! Bara din pappa! Vilket straff! Den enda som du träffar är din gamle far! Som bara hälsar på dig för att det är hans plikt!
-Du behöver väl inte va så hård...
-Skärp dig då.
-Men du förstår inte.
-Jag umgås med dig 24/7. I know you. Imån ska du umgås med Loo. Då känns allt mycket bättre ska du se.
-Får hoppas det. För såhär pallar jag inte mer.
-Tönt.



Kommentarer
Postat av: Isabel

Skillnaden på Lufsen och Lilleman är väl åldern antar jag. På hösten/vintern/våren får Lilleman 1 liter havre morgon och kväll samt fri tillgång på Lusern, uppskattningsvis 6-7 liter om dagen. Han har ALDRIG haft fång och har alltid gått med stora hästar på deras beten. En gammal häst kräver MASSOR med mat!!

2011-07-24 @ 14:47:14
URL: http://isabeltrank.bloggse
Postat av: Isabel

Skillnaden på Lufsen och Lilleman är väl åldern antar jag. På hösten/vintern/våren får Lilleman 1 liter havre morgon och kväll samt fri tillgång på Lusern, uppskattningsvis 6-7 liter om dagen. Han har ALDRIG haft fång och har alltid gått med stora hästar på deras beten. En gammal häst kräver MASSOR med mat!!

2011-07-24 @ 14:47:24
URL: http://isabeltrank.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0