Gruvligt vansinnig

Nu är mitt hem så skinande rent det kan bli en vanlig onsdag. 
 
Att man ska behöva bli arg för det! Glömde dock Drällehundens koppel i all hast som uppstod, jävligt störigt! Då måste jag dit imån igen. Hållhake. Fan! 

 Nu har jag varit i disken i fem dar i rad, varav tre denna veckan. Det är mitt bästa grubblaställe. På med galonförklädet, diskhandskar och öronproppar och så båda maskinerna på högvarv. Där kan man stå i sin bubbla och tänka, älta och vända och vrida.

 Nu tar vi på oss 150 milaskorna och letar fram nått att knyta runt halsen på Z och så ger vi oss ut och gör av med lite negativ energi som bubblar i öronen på mig.

Fan!


tussen ligger och dräller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0