Inte igen!

Nu har jag efter gårdagnatten återigen blivit förkyld! Jag hade ju tusan nyss blitt frisk från förra gången. Just typsikt. 


in my hals at the moment..

 Det är nått som jag har hört från barnsben att Kombon att klä av sig när man är svett inte är bra. Now I know!
Bristen på skönhetssömn inatt kan kanske va en bidragande orsak. Tre ån halv timme är ungefär fyra för lite om jag ska upp och jobba klockan sju. Men upp kom jag, och i tid hann jag! Men man är ju inte tjugo längre. :P
 Jag slumrade nog lite hemma hos pappa när jag hämtade Z innan alla hade kommit hem. De va najs, och nu har jag ägnat kvällen åt att dricka the och kolla på The Holiday. 
 Snart får nog Tvn komma upp ur källaren..

 Nästa helg är det K-O dagarna. Då ska jag bestämt inte vara nykter iaf! Har ju massa alkohol i kylen som bara väntar på att förtäras! Mina tre vänner Anders, Ove och Göran får bestämt följa med i ett säkert handgrepp. :) 

Kan någon vara så snäll och skriva manuset åt mig? 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0