Jävluskt obehagligt!

Inatt jag drömde något som, jag aldrig drö-ömt föruut...

 
Jag hade värsta obehaglighetsdrömmen. Blev förföljd av en joggingsnubbe som fick ett hjärtanfall och ramlade ihop, och fast han hade förföljt mig i skogen så skulle jag ändå tvunget hjälpa honom. Sen kom det en annan snubbe med den märkligaste mojängen jag sett. Har aldrig sett nått sånnt innan så jag vet i fan ur jag fick till det. Som han slog mig med och höll fast mig och och mojängen gav el-stötar varje gång den träffade. Sen blev jag inlåst i en garderob med massa galgstänger i, vet inte hur jag fick plats. 
 
Jag hatar att känna mig inlåst och jag är livrädd för el och min värsta fasa är att bli förföljd och så sker allt samtidigt i samma dröm. Det enda som saknades var att bli levande begravd.  Massa otäcka saker hände, psykiskt torterad typ, och när jag äntligen lyckades vakna ur drömmen så var det morgon och bara en halvtimme kvar tills jag skulle gå upp. Men det var så skönt att få vakna ifrån den. Jag vet jag tänkte nånstans i drömmen att jag måste vakna!

 Och sen när jag står på jobbet och lägger upp pålägg så bara kommer drömmen tillbaka.


typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0