Just in case

In käjs off att the väääktmäästare dånt hav anyfing to do dis såmmer aj gejv him a little note to watch on räjny däjs.


Rämämbär! Jast in käjs! 
 
Fick ett nytt lås idag. Dom tyckte inte att det dög med innedörrslås längre. Kan ha en poäng, eftersom det smyger runt ligister i min lägenhet. Men troligtvis är det inte så. Men lite spänning har då ingen dött utav. Och om jag sätter upp en lapp på dörren kanske den t.om kan kolla till Bojjan i helgen? Äjnt dat ö gudd plän? 

 Eftersom min beloved Canon Ixus kamera vek hädan precis innan vi skulle åka hem från Dikanäs och mina tappra återupplivningsförsök var förgäves, tog jag med mig min tappra wingman Loo och körde och köpte en ny. Nerprutad hundra kronor utav wingmanen. Vad vore jag utan henne?!
 Nu blev det en Nikon Coolpix S3100. En snygglila. Nu ska vi bara lära känna varandra lite snabbt så jag kan använda den flitigt på kurslägret i helgen. Snacka om långhelg förresten! Sticker imån e.m och kommer hem söndagkväll. Gött mos!

 Fikade vid sjön idag med en annan kompis och Z fick va me och ha socialträning. Och som han skötte sig! Som den underbaring han faktiskt är så satt han nedanför oss på bänken och iaktog omgivning med stort intresse och respekt. Enda gången han var nära att nudda någon var när dom gick så nära att han bara behövde sträcka på näsan. Men då får man faktiskt skylla sig själv.
 En gubbe kom fram och sa att det var en fin liten jaktlabbe jag hade.
-Tack men det är inte labbe nånstans i den här kopian.
-Va? Är det inte?!
-Mwepp.
-Naaa men du var fin iaf lille nuffen.




Och M avbröt jag mitt i "det ser ut precis som en såndär..."
"Nej det är ingen Jävla labbe!"
haha, han får snart sluta inbilla folk att han är en labbe så jag kan sluta försvara honom. Eller får jag börja spela med för det här börjar gå mig på nerverna. 

Påväg från sjön och till bilen fick vi beskåda ett polisgripande på två ynglingar på en parkbänk. Mycket odramatiskt. Men vi blev mycket nyfikna!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0