Mormorsmys

I torsdags sov jag och Jos hos måmå i jungfrukammarn. Delade broderligt på utrymmet och på morgonen vaknade vi av att kobjällran löd nerefrån köket och kände direkt på doften som spridit sig att Jossan lagt en redig mök.
Närå, men därimot att det luktade väldigt gott och nybakt. Måmås nybakta pannkakor. Till frukost! Ah, ni fattar nog inte hur galet gott dom smakar! Doppade i socker och med hemlagad sylt till.. Det är så orgasmiskt gott att det riktigt knullar i munnen. 

Eftersom regnet öste ner och måmå skulle åka och hälsa på måfa så åkte jag och Joss till Kosta och kollade utbudet på outleten. Hittade ingenting mer än bordsunderlägg och två bäcker. För 39:- styck. Helt klart okej pris. Ville köpa nya converse med men dom hade ju klart alla storlekar utom min. Vill ha lila eller mörkröda.. Galet snyggt!


Några bilder från torsdagkvällen, på grillning hos mamma.


Krut och Z leker så bra, så bra..


Lite som kniven mot strupen..

Hemma hos mormor på glasögonprovning..


frökenglasögon från förr i tiden..


alltså dom glajera skojjar man inte bort! Så satans starka så det finns inte! 
 Vi dog när vi såg resultatet på denna bilden. :P

Nähä, nu ska jag ta och fräsa näsan lite. Stopp i avloppet så att säga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0