Orutinerat!

Återigen SÅ himla orutinerat! 
 
Här har man som den goda värd jag ska försöka vara ikväll satt igång med städningen. Disken avklarad och så ska jag då ge mig på toan. Sprutar i gult medel under kanten och torkar av handfatet och ska ta toaborsten och skrubba toan. 
 MEN! Jag har ju ingen toaborste! Den slängde jag ju i flytten för jag tänkte "det kan väl va fräsht att köpa en ny emmelanåt." Så jävla smart tänkt om man bara kunde komma ihåg att uppdatera med en ny då.

 Så nu är jag den som tar monarken och trampar iväg till Icat och håller tummarna för att dom har toaborstar! Och kol.
 Vi tappra soldater som ska sammakomsta här ikväll ska grilla. Hade manfall på två pers så nu är vi så många som tre! Weihu! :P 
 

Obs! Förbjudet att slänga bomber i toaletten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0