ser två solar på himlen

Ni kommer inte tro mig nu!

 
Men nu ska ni få höra vad jag nyss gjorde.

Jag reste mig ur soffan, stoppade undan chipspåsen och bytte kläder och gick ut på världens snabbaste PW. Som senare (håll i brallan nu) övergick i jogging!!

 Nä, jag vet. Det är knappt jag tror mig själv. 
Jag har precis glömt hur äckligt det är när svetten rinner ner för pannan.. precis skitäckligt! Men dom dära chipsen jag moffade i mig innan gav tydligen bra fart för det var tusan vad jag höll ut länge!

Men nu får jag nog kasta mig in i duschen och sen hoppa i sänga.
Hade ju kunnat gå ner och bada men tråkigt att bada själv och vi var och badade i <3- sjön innan och jag orkar inte torka Zäta helt torr en gång till.

Imån är det sovmorgon!


ett sydneyansiskt sparrishopp på sovmornar och hurtiga kvällar var det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0