Wild and crazy!

Jag har gjort det igen!

Nu när det värsta halsontet lagt sig sen sist så snörade jag återigen på mig 150milaskorna och gav mig ut på en spontan jogging/pwrunda.
 Det här börjar kännas som en jobbig vana.. :P

 Men jag var liksom i rätt mode när jag kom hem från mamma. Helt jäst efter fyra våfflor. Sen hade jag påväg hem i bilen blivit jäkligt pissed off. Rent allmänt bara. Massa saker jag började grubbla på och så bara kabang! Pissed! Och i affären så såg jag Jossans och mitt vad springa förbi. Mwaha! Sen bara gick jag ut och sprang bort allt piss och nu är jag återigen lugn och harmnoisk. Som A-fil med jordgubbar och puffar ungefär.. 


harmonisk puff i <3sjön. 

Och fast jag inte ens tycker om kantareller så kan jag inte låta bli att plocka skiten!
 Kom hem med en hel näve från skogen.
Hittade först en som jag tänkte jag kunde träna Znajf på, men sen hittade jag så många till så jag tänkte att någon faktiskt kunde ha nytta av och bli lite glad av. Men en får jag spara och träna Z med. 
 Tänk om han kunde bli en kantarellhund och man kunde hyra ut honom. Dyrt. :P

Znajf som för övrigt är kidnappad utav David och Krut. Åkte ifrån honom igårkväll och kommer inte hämta honom förrens imån eftermiddag.. Såå tomt i sängen! :(


mitt hjärtas dynamo..

Nu blir det duschen och sanering av fästingar.
 So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0