Bildkavalkad.

Jag höll på att glömma!
 
På grilfesten i lördaga kommer det fram en kille och frågar om Zypher är en Kopovkorsning.
Jag bara "wha?! Skojar du?!" sen till David som stog breve "har du skvallrat eller?"
Men enligt han själv hade han inte det. Men killen som jag inte minns namnet på var iaf väldigt övertygande om att det var kopov i han och sa att det syntes jätteväl på huvvet.
 Yes! Victory! Finaly!

Äntligen någon som gissar rätt helt av sig själv! :P

Nu kommer bildkavalkaden dårå.
 Ready for takeoff.


jo dessvärre  måste jag erkänna att det såg ut såhär hos pappa när Z vatt hemma själv hos honom ett par timmar.. Annars är det Krut som dansar på borden och river ner blommor och tidningar..


han må va lång, men han är världens finaste och underbaraste hund.










fiskmås i sikte!


soffhäng i nya lägenheten.


Pusspå're!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0