Borta bra men hemma bäst

åh som jag gillar det uttrycket nu.
 Stämmer. Så. Himla. Bra.
Det är nyslått omkring huset och det om nått luktar så mycket sommar. Knappt vår i Dikanäs. Men knott och myggfritt var det iaf! Mer än vad man kan säga om Småland.

15 timmar i bil idag och över 300 mil i bil på en vecka. 
 
Min kamera la av imorse, strax innan vi skulle åka. Jag hoppas jag kan få över bilderna till datan. Sen får jag försöka investera i en ny. Inte denna månaden dock. Inte många pengar kvar nu. Och juni har knappt börjat. Blir att snylta på sparkontot.. Inte bra.

 Nu tänkte jag kasta mig in i duschen sen ner i sängen med mina två favoritplåster intill mig.

Znajfen har skött sig ypperligt i bilen. Över förväntan faktiskt. Klart han har lipat lite, men inte värre än att man stod ut . Nu håller han på att möblera om plytet på Simpson. Också nöjd att va hemma.
 Men Bojjan är nog gladast utav alla. Hon ligger här och spinner som en tröska.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0