Förvirrade, fluffiga och fnissiga jag.

Hualigen så tomt här är!

Zypher är lämnad åt sitt öde i mammas våld och här är så himla lugnt och stilla. 
När jag var påväg från henne så höll jag på att köra förbi Klavre och dra till Braås istället. Inte vant mig vid nya adressen än. :P
 Jag dunkar lite spotify och käkar ostbågar. Budgetvariant från Ica. Sådär goda men efter att ha segat till sig lite så helt okej. Har slängt ut halva garderoben i sofforna och provat som satan. Var. Tvungen. Att. Hitta. Nått. Till. Midsommar. 
 Min insydda klänning förresten. Jag fick nysattack när jag hade den på mig och jag visste inte vad som skulle gå sönder först, mina revben eller dragkedjan. :P 

 Min MidsommarPåÖlandOskuld ska tas i år.
(nu menar jag såklart inte att jag ska ligga runt, utan att det är första gången jag befinner mig på ön på midsommar. Jag tror att alla har firat där utom jag.)
Hur gör man? Hur beter man sig? Hur klär man sig? Hur går snacket? Får man inte, inte äta sill?
Men främst av allt. 
 
Hur fa-en ska vädret vara?!
Jag vågar inte ens kolla upp det. Jag tror inte på sånnt. Jag vaknar, känner av läget, rullar upp gardinen och utifrån det lägger jag mig igen och drar täcket över huvet eller skuttar ut med hunden och är lycklig hela dagen.

För allas trevnad känner jag spontant att solsken och värme är att föredra. Sitta instängd 10 pers i en sunkig stuga en hel helg tär iaf på mitt tålamod och humör.

Mwepp. Nu ska jag väl ta och packa ihop och sen gå till kojs och kela med Bojjan i lugn och ro.
 Imån ska jag infinna mig hos Loo kl. 10.00 för midsommarshopping.
Och nej, för alkoholen kirrade jag idag. Kände mig som en alkis när jag fyllde en låda med cider och toppade med en b-box. Men det är inte enbart till mig! Hon i kassan var nog ny för hon kändes rätt nervös. Jag slängde fram mitt leg innan hon frågat om det och fick nån himla kortlek. ?? Que? 
 Tänk att jag fortfarande är helt nervös när jag är på bolaget?! :P Jag känner mig som en alkis. Som nått man måste smyga med och att dom kommer tycka att jag köper för mycket eller tror att jag ska köpa ut till någon skitunge. 

 
förra midsommar kelade jag visst med små kisstussar. Tänk vad minnet sviker ibland. :P 


sommarn innan dess hade David cirkus i trägårn.. 


det ösregnade och jag var ute och körde med Majsanbajsan. <3 

Nähä, packa var det ja. 
 
Ha en himlans bra midsommar alla. 
 Drick inte hembränt och använd kondom. 
Ta mycket kort så ni minns vad ni gjorde dagen efter. :P 


 

Kommentarer
Postat av: Fia

Hrm, till midsommar har jag med mig 1½ bag-in-box och typ 12 cider. Alkis, någon?

2011-06-23 @ 09:45:47
URL: http://fiagunnarsson.devote.se
Postat av: Elin

Haha, nej jag är också Ölands-oskuld ! ;)

2011-06-26 @ 19:07:54
URL: http://giingers.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0