Inflyttnings- och förfest

Det verkar som att jag kommer få nycklarna mycket tidigare än jag trott!
 
Redan imån faktiskt! Så då hinner jag ju flytta innan den 2 juli!!

Så om allt går som jag vill, med allt vad det innebär, så tänkte jag ha lite partaj i nya lyan! Och eftersom det inte blev nån sist jag flytta så har jag ju lite att ta igen. :P
 Det ska alltså klaffa med dom nya grannarna och så ska jag se till att det verkligen är parkfest! Massa rykten går just nu. Och i sånna fall måste vi va beredda på att 1. någon anmäler sig frivilligt på att va fyllechaffis eller 2. vi får gå.
 Vet inte den exakta sträckan det gäller, men det rör sig om några kilometer iaf.. Ska göra lite research. :P

Aja, ingenting är spikat. Bara funderingar. Lär ju va skapligt med semesterfirande på annan ort så det kanske inte ens är nån som är hemma.
 Men nu vet ni. :)
2 juli!


Kommentarer
Postat av: Fia

2 juli hade ju varit en jäääättebra dag. Om det inte varit för att jag var i Borlänge då :P

2011-06-10 @ 08:49:27
URL: http://fiagunnarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0