Inte så tokigt faktiskt.

Det är ju sällsynt att jag är först med någonting. Och det är ingenting jag tänker skryta med nu heller, därimot är jag väldigt ofta väldigt sent ute med alltind. 
 Sist med stuprör.
Sist med maxiklänning. (Jag köpte en i torsdags!)
Sist med att tycka om ananas, te och paprika, makrill på burk.
Sist med att tycka om musik alla andra gillar.

 Men för att komma till saken har det då fallit mig in att börja acceptera Volbeat som bra.
Snubben som sjunger har ju faktiskt helt otroligt härlig röst. Dock har jag vääääldigt svårt att hänga med i texterna. Men musiken och rösten som sagt. Kanoners!
 Får gå in på Letssingit.com och plugga.
Ibland undrar jag t.om om det är engelska många sjunger på. Men oftast är ju så fallet.

Vi har ägnat hela dagen hemma hos pappa.
 Målat klart räckena. Passade på att lapa sol i bara bikini och lyckades få färg över hela kroppen och två hundar, golvet och lite på husväggen så jag är nöjd. :P 
 Vi stack och badade i ljuvliga <3- sjön och där var det fantastiska 21 grader! Zypher kastade sig i med dunder och brak och sam rakt ut. Som tur va hade jag koppel på honom så jag kunde hala in honom, för han stack bara ut hela tiden! Ingen hejd där inte! Han simmade och simmade och simmade.
Krut simmade inte mer än under tvång. :P
 Det kom en tanta som tjatar precis heeela tiden!
Åh det var ju sån livskvalité! Och så ljuvligt och fantastiskt och underbart och Maggan på vattengympan bla bla och visst är väl dom här korvarna fantastiska Johan!

<p>&Auml;lskade sj&ouml;!</p>

Jag och Linn kände att våran livskvalité med att vara vid våran underbara sjö försvann lite när hon kom så vi packade ihop våra grejer rätt så snabbt efter dom kom. :P

<p>3 dar kvar till &Ouml;sterrike, och&nbsp;f&ouml;rkylningen blir bara v&auml;rre. Himla bra inplanerat de. Sov hos david inatt och han lyckades p&aring; n&aring;got mystiskt j&auml;vla s&auml;tt &ouml;vertyga mig om att Str&aring;rom tar bort skiten! Bortsett fr&aring;n att det va det &auml;ckligaste jag n&aring;gonsin har druckit och att magen h&ouml;ll p&aring; att v&auml;ndas ut&amp;in och fram&amp;bak och upp&amp;ner s&aring; har jag inte blitt friskare!&nbsp;<br /> &nbsp;Kollade p&aring; tv&aring; AmericanPie filmer, Lilla J&ouml;nssonligan p&aring; kollo och Ondskan.<br /> <br /> Loo bj&ouml;d p&aring; mat ig&aring;r. Rostbiff, kassler, f&auml;rskpotatis, vitl&ouml;ksbaguetter, &auml;gg. Mar&auml;ngschwiss till efterr&auml;tt.&nbsp;Usch vad jag va m&auml;tt n&auml;r jag &aring;kte d&auml;rifr&aring;n!<br /> <br /> Ska b&ouml;rja pack lite nu.. S&aring; man kanske &auml;r klar i tid.<br /> <br /> Jordgubbe?<br /> <br /> Gammal Lotusbild!</p>
Gammal bild från 2008. Loten var bara en liten tusse.

Nu har jag precis kommit tillbaka från en powerwalk runt smahället. Gick järnvägsbanken till parken och genom samhället tillbaka. Ganska precis en timme tog det.
 Men hade behövt både vatten och syrgas med mig. Pjuh! Det var länge sen jag rörde så effektivt på mig. Får bli ändring på det nu. Gått upp två kilo efter midsommar. :P Galet. Hälsosammt!

<p>Ska ta mig samman och cykla tillLenhovda nu.<br /> Den lille f&aring;r stanna hemma. Jobbiga alldeles f&ouml;r m&aring;nga&nbsp;extrakilon. :P<br /> Snurre har f&aring;tt d&aring;liga sovvanor den h&auml;r helgen. Ingen ordning p&aring; n&aring;nting.<br /> Smittade tydligen f&ouml;r vi sov alldeles f&ouml;r l&auml;nge. :P</p>

tuggar bl&aring;b&auml;r  man s&auml;tter han i riset och han sitter och plockar (<b>sj&auml;lv</b> tills det &auml;r slut runtom

Älskade Snurretuss. <3 Det är tomt hos pappa utan dig..

på kvällen va de ölbrännboll! Dagen till ära hade vi klätt upp oss!! :P
Åmen åh! Mina fina flickor! <3 Tänk så unga och oförstörda vi var här.. :P 

Det blev lite nostalgi på Bilddagboken. 
 När Bilddagboken, Lunarstorm och Pixbox var på tapeten trodde man ju att det nästan skulle vara för evigt, men det var visst bara en fluga. Tänk om vi sitter allihop om några år och berättar för våra barnbarn om Facebook. :P
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0