Just typiskt mig..

Hade som dagens projekt att tömma "kontoret" och skrubben på grejjer och städa ur det rummet. 
 Går sådär måste erkännas.
Kom på mig själv när jag sprang runt i hela huset och plockade ner ljus oc krimskramset. Visst det ska med göras, men att jag aldrig kan hålla mig till en sak! Ta det succesivt liksom. Nehejdå! Allt på samma gång.
Knäppknäpp med fingrarna och så är allt nerpackat och hellst flyttat och uppackat också.
Dessutom kom pappa hit och och så lagade vi mat ihop innan han skulle in och jobba. Mat behövs men nu tappade jag stinget.

Ska nog dra in till stan för koppelshopping istället.

 Fast det optimala hade vatt och ta en runda i skogen med Z.

Gaaah!
 Kan någon ge mig ett schema över dagen åt mig!


Fuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0