Mysifiering av lägenheten..

Mamma har vatt här precis hela dan och hjälpt mig med lägenheten. 
 Sytt gardinger och planterat om blommor. Och blommorna var helt och hållet hennes egna intiativ! Efter hon passade huset när jag var i dikanäs såg hon hur illa ställt det var med dom och såg det som deras enda räddning. Får väl se hur det blir.
 Blev ju himla massa bättre med gardiner och blommor iaf. Gör en hel del.
Men nu är jag trött på symaskinshelvetets jäkla tuggande! 

 Z har vatt på playdate för att se om han går ihop med en hund som han kanske ska tillbringa sommaren med när jag jobbar. Det verkade gå rätt bra, men han haltade lite efter att ha jagat en boll och dratt in i ett staket. Men nu verkar det ha gått över. Får se imån...
 Men skönt att det kanske löser sig med barnvaktande iaf!


trött lillfis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0