Premiärdoppet

Det blev ett dopp i Hjärtsjön idag.

 Kallt som tusan, men det hör liksom till. Och ett premiärdopp är inte ett preimärdopp om det inte sker i <3sjön.
Z va me och hejade på. Han hoppade från bryggan två gånger t.om! Helgalen! För en jäkla bolls skull! 


Ännu kallare sjö i Dikanäs. Ingen människa badade i den.

När jag vaknade imorse kände jag att det luktade skit så jag kollade mig runt i rummet på golvet och skulle se om nån av djuren hade skitit, men icke.
 När jag sen vaknade på riktigt och steg upp kände jag att det osade i hela huset.
Jamen då har bonnajävlen sett till att förstöra ett par sommardagar med att sprida piss på åkrarna! Inte nu igen!
 Ut snabbt som tusan och ta in tvätten jag hängde ut igår innan åskan kom.

Efter jag cyklat till Ica och kirrat frukost och ätit den flydde jag fältet. Vägrade va inomhus och typ städa en sån här dag. Så jag åkte hem till pappa och målade klart räckena med förfärgen.
 Nästa gång är det vitfärgen som ska på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0