skola=fängelse?

"Ibland när jag är i skolan känns det som jag sitter i fängelse.."

Senaste skriket i matsalen. En tjej på mellanstadiet är tydligen skoltrött. :P
 Tänk om man visste hur bra man hade det när man väl var där. Att man inte ansträngde sig mer när man hade chansen. Eller var det bara jag. :P

 Har påbörjat vitmålningen på räcket hos pappa nu. Bra blir det. Men höll på  att bli tokig på att det inte blir så slätt i strecken som jag vill. Slätt i strecken? Alltså, det ser kuddigt ut. Jag vill ha proffsresultat. Men icke. Fattar itne hur svårt det ska behöva va att få slät färg överallt den ska va och inte på mig eller på golvet. Där den garanterat INTE ska vara. Pappa kommer få krupp! 
 Men om man bortser från den detaljen.. 

 Det är tur det inte är så folktätt hos papi. Man kan alltså stå i bara bh och trosor utan att skämmas. Helbra! 

 Och nu måste jag promota min Piecestrosor.
Jag lovar, det finns inga skönare! Jag har tio par nu. And more to come! Blommiga, färgglada, skrikiga, fina, fula, fulsnygga, och alla hur sköna som hellst! Som mamelucker nästan. Alltså heltäckande. Så långt från otäcka stirng som man kan komma. Använder folk string fortfarande? Är inte det typiskt sååå 2010?! 
  Jag har köpt mina på Vero Moda 3 för 150:- typ.

Mamma har lovat att sy om två kläder åt mig. En klänning jag inte kan ha längre och ett par byxor som ska fixas lite. Klänningen ska sys in. Den ramlar av mig. Typiskt obra.
 David tyckte därimot inte jag skulle fixa den. "Äh, det är väl ingen mening. Du är snart tjock igen!" Tack bror.




Imån ska det regna sägs det och då ska jag passa på att packa. Har kommit lite efter med det. Men ska fixa besiktningstid på Bibbetorp och sen stressa den nya lägenheten lite så jag kan få ett inflyttningsdatum. Nu är den besiktad så dom borde veta vad som behöver göras och på et ungefär hur lång tid det ska behöva ta.

Mwäpp. Sängen kanske?

Bojjan har fått en knäpp och går från dörr till dörr och mjäääu mjäääuuu

Tyyyyst med sig kattaskrälle! Sov!

Kommentarer
Postat av: Elin

Gah, älskar också dom trosorna ! Billigare och mucho skönare än Björn Borgs trosor ! :D Lycka till med flyttpackandet, veeeet hur drygt det är !



Kram!

2011-06-11 @ 22:29:28
URL: http://giingers.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0