Vaktisarnas hämnd.

Ja för nått måste dom ha emot mig!

 
Först ringer Bibbetorpsvaktisen och väcker mig. För en jäkla besiktningstids skull. Och nej jag hade inte glömt någon, utan skulle boka en.
 Sen precis när jag lagt på där och lagt mig igen, jamen då kommer Klavrevaktis och brölar förbi under fönstret med en jäkla gräsklippare! 

 Vad har jag gjort för fel!
Kom genast ihåg varför man inte ska bo i samhällen och städer av den enkla anledning att man störs jäkligt mycket när man är ledig.
I stan lyckades det alltid pricka in så bra med gräsklippning, lövblåsning och snöskottning när jag hade jobbat natt nån gång mitt i veckan. Alltid detta jäkla oväsen!

 Sovit asadåligt inatt. Jävligt lyhört här så när dom på uppanvåningen går så knakar det i taket på vissa ställen och då börjar Z moffa. Sen har dom en hund där uppe med som skäller på allt. Då skäller Z också på allt.
Sen har närmsta granne också hund. Två eller tre stycken för att va exakt. Dom skäller också.
 Vart har vi hamnat?

 
Lilleman försöker hävda sig mot dom stora hundarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0