Allting löser sig till slut..

Efter att ha mässat "allting löser sig tillslut, förr eller senare" för mig själv ett antal gånger per dag dom senaste veckorna har jag nu äntligen fått det bekräftat! 
 
Idag har vatt en dag då allt verkligen släppt. Jag har nästan varit så glad att jag nästan lipat.

 Har fakiskt fixat ett nytt boende. Som jag vatt och tittat på och vill ha. Som jag först trodde jag skulle få, men så grusades det igen, sen idag fick jag reda på att jag fick det!
 Lär bli tipptoppbra med Z.  
Inte som Bibbetorp men en stark andraplats. Ska ändå bli skönt att slippa tänka på eldandet. Mäckigt när man är själv om att. 
 
Så nu håller jag tummarna för att Z löser sig också. Kändes som det idag.

Och så bara slog det mig som en blixt från klar himmel när jag stog i diskbaljan vad jag ska bli när jag blir stor. 
 Varför har jag inte tänkt på det innan liksom?! Står ju skrivet i pannan för tusan!

Så nu känns det lite bättre.

Ensam är stark.


Kommentarer
Postat av: Simone

Så skönt! Men du är inte ensam, även om du är stark :)<3

2011-03-23 @ 14:12:15
Postat av: Isabel

Men ska inte sambon flytta med???

2011-03-25 @ 08:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0