Beachen 2011

Inte för att jag börjat kämpa för det redan men ändå!
 Min favoritkusin har efter (snart) 24 år tagit sitt förnuft till fånga och äntligen skafft sig ett sommarjobb i småland! Alltså, vid deras stuga.. Varför dom säger småland så fort dom ska hit ner vet jag inte.. Jag säger ju liksom inte att jag ska till Västergötland när jag ska dit..

Men iaf!!

Med fyra veckor (betald) semester, och en vecka i Norrland, midsommar troligtvis på Öland och en kusin extra här nere så kommer denna sommarn bli storslagen
 Hoppas på att jag är ledig iaf på en parkfest så man kan parta lite i sann kusin-anda.


Jossan minns du denna Olsmässan?! Nej det gör du inte för vi va lika asfulla bägge två när vi ramlade runt i nåns brännässle-trädgård och skulle slå en hederlig drill.. ;P 

 
Favoritkusinerna på "förfest" i skogen innan Hasselbacken.. År 2oo7... Galet längesen!




Fick åka till vetrinären med Snurrebus idag. Pappa va orolig för hans trötthet. Han är inte sig själv.. 
 Vet. visste inte vad det kunde va för fel på honom men han fick en smärtlindring och blev tappad på blod, jag fick ta ett pisseprov och fick piss på handen, sen när vi skulle gå skulle Snurre skita men kom inget så jag gick tillbaka och sa de så då fick han praffinolja.



Funderar på om man ska förstora upp denna bilden.. ? Den är såå Snurre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud, jag kommer ihåg, med vissa delar av kvällen är väldigt dimmiga =)Bla den när jag är upprörd av att ICA inte lånade ut sin toa till mig å sen läta jag dig betala mitt snus! hahaha mer sånt, assa, parkfester, inte snylt snus. Å småland är småland!!! kram

2011-03-26 @ 20:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0