Betty och Zypher = sant

Jag blir liksom rörd i mitt valpmammahjärta när jag ser dom två leka.
 Zypher helt tokglad och gör allt han kan för att brotta ner henne och Betty varsamt hårdhänt när hon lägger sin tass över hans rygg och trycker ner honom i marken. Hon gruffar på honom och visar tänderna men ack så duktig lektant hon är! Rättvis men hård.


Hård men rättvis? (Lät lite bättre va..?)

Iaf så fick Z bada när han kom hem från morfarn och Isak idag för att han luktade piss och va helt sträv i nacken. Så antingen har han kört in huvvet under Isak när han har pissat eller har han hittat nått smarrigt att rulla sig i. :P Men han va inga problem att duscha iaf. Klarade det med en hand eftersom David ringde mitt i och tjöta en bra stund. Som vanligt hade Krutmonstret hittat på nått jävulskap och tuggat sönder sitt koppel denna gången så David va påväg till Annica i djuraffären för att investera i ett nytt.
 En ungdjurskedja hade nog vatt det enda rätta till den hunden.
Annicas affär går nog runt tack vare David som han är där och ränner hela tiden.. :P

Efter Z bad låg vi i soffan och tog igen oss lite, Z frös så jag bäddade ner honom i några filtar och så däckade han så jag passade på att klippa klorna på honom med.
 Lika så bra att passa på.

 Körde på lågorna in till stan och helt ärligt trodde jag att jag skulle få stopp sista biten på motorvägen för hon va jäklar i mig inte så villig i backarna. Jag blev toknervös och spände mig så jag fick kramp i röva! Men fram kom jag! Med nöd och näppe! 57 liter fick jag i. Stoooort hål i plånboken.
 Att bensinen ens få vara så dyr! 13.44 kronor! Rena rånet!

Storhandlade på grossen. 10 kg valpmat. 7 liter kattsand. 10 kg tvättmedel. 28 dentalstix. Liten bale dassapappaer och två billiga hushållsrullar. Pjuh! Hade vi haft en vagn hade de vatt en lätt match me eftersom ingen av oss hade ens en krona (som det hade hjälpt) i växel till just vagn så fick det bli korgar istället.
Jäkla kånkande!


Lilla sessan.

Nähä, brassa på lite i brasan nu och sen natta oss.
 Hoppas djuren är med mig på en fet sovmorgon imån!

Till nio iaf!

Åtta då? Halv åtta?

Sju? Snälla?


Kommentarer
Postat av: Elin

Dyr bensin? Jag tankade för 14,09 i Sävsjö i helgen - det va dyrt när det går i 57 liter i bilfan :S

2011-03-08 @ 08:09:09
URL: http://giingers.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0