Det är ju inte kokt!

Gissa hur länge vi sov idag?! 
 Halv nio!
Jag vaknade vid halv sju och va illpigg en stund och såg solen skina och blev glad, men jag somnade visst om igen.
 Sen när vi vaknade så hade jag fått sms av Mli att vi hade dejt idag! Och det hade jag precis förträngt! Så då blev jag illglad igen! :)

Så innan jag ens stigit upp va jag glad två gånger! :D

Tack vare solen och Mli!



Sen ikväll ska vi åka till Simone och va hennes personliga bodyguards. Och Z ska va me och va vakthund.
 Simone ska sälja en tv och har sett för mycket på tv och vågar inte va själv. :P (true story) Jag förstår henne.

Så innan Mli kommer måste jag städa. Och hellst va ute i solen samtidigt. Men först måste jag kolla klart på Madicken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0