Ensamträning och vinterflås..

Ja, jisses vilken kondis man har! Eller brist på kondis..
 Lämnade Zypher i sin ensamhet och cyklade till Ica för att handla mjölk och bullar (sista dan på en gratiskupong). Men när jag kom fram? Stängt. Satans! Det var visst söndag idag ja.. Tusan me. 
 
 Men vad många vägar jag hittade i skogen på väg hem när jag tagit mig ut ur Bråas!
 Alltså fattar ni vilken mördarbacke man måste ta sig upp för när man ska ut ur Bråas? Dom tänkte säkert på det när dom byggde den hålan, så att ingen skulle kunna ta sig därifrån.. Bra för statistiken.
 
 Men iaf så måste jag pumpa bakdäcket innan jag ger mig ut med cyklen igen, för jag misstänker att ena anledningen att det var så tungtrampat va dåligt rull. Och så många vägar sen! Måste ha en långtgående vän och hund med mig så jag kan utforska dom lite mer. Och lära mig kartfunktionen på Iphonen.. ibland funkar det och ibland inte. Värdelöst! 

  Zypher hade iaf skött sig under den halvtimmen jag var iväg. Han var lite ängslig när jag kom tillbaka, men det är nog inte så allvarligt. Han är likadan när man kommer med famnen full med ved, helt ängslig och stissig. Undrar om han blir rädd för en..?

Mwepp. En eftermatenpromenad med lillnassen nu. :)


Bojjan med full koll på koppelförningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0