Husmorstips.

Nä nu drev jag med mig själv. ;P
Inga husmorstips här inte. Därimot tänkte jag slå på stort idag och tvätta, städa (iaf det värsta och dammsuga) och baka KATTKAKA!!

Och leka massor med Zypher. Som förövrigt lät mig sova till halv nio idag. Med vissa uppehåll för lite valp-uppmärksamhet.

När jag kom hem igår från mamma så stog altandörren öppen.
Jag hann inte ens tänka att det hade vatt inbrott. Det första jag tänkte va FAN!! BOJJAN! det andra. HUR kunde jag GLÖMMA stänga dörren?! FANFANFAN!
 Sen sprang jag runt inne och kollade om hon va inne. Men nej. Så stack jag ut och letade under altanen med pannlampan.
Men ingen katt där inte.

Men i ett träd. Tre meter upp.
Där satt det en svart skepnad med stora ögon och försökte göra sig förstådd med uppgivna mjauanden. Kattracka!

 Så medan rävarna och rådjuren skällde och ugglorna hoade (jag hoppas det va dom iaf)i skogen så hade jag räddningsaktion på en katt mitt under Solsidan. Missade precis hela.


Denna bilden kom jag på att jag nog ska förstora och göra en tavla av.
Den är sååå Bojjan liksom. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0