Jobbig jobbhelg.

Nu har jag bara tre av åtta dagar kvar! Gött moos! 
 
Idag spydde lilla Z-bäbin upp halva sin lunch. I soffan. Som inte är skinn.
Och på mattan. Som inte är tvättbar i vår tvättmaskin..
 Bra val av inredning där! 5 av 5 toasters!

Mamma kom och lämnade gardinerna som äntligen är klara nu! Så nu är det så romantiskt så. (Spelar nog kvitta egentligen)  Hon fick springa ifatt mig på vägen för jag va påväg ut med Z när hon kom, men jag va så koncentrerad på honom så jag uppmärksammade inte vem de va som kom, bara att det var en röd bil. :P Så hon fick gå me en liten runda och han va så duktig!!
 Gjorde mycket tempoväxlingar. Spring, sakta, stanna, sitt, ligg, slalom och vända. Det går jättejättebra några hundra meter innan han får nog. 

Igår va jag med Loo och Betty på deras träning och då anmälde jag Z och Johan till en endags spårkurs för valpar! :) Ska bli så kul! Följer nog med som Z:s huligansupporter! Får heja lite på Krut med som också ska va me. :)

Satte på Lets dance nu och hamnade mitt i i Rybaks eftersnack och fasen va tjejen klänger och håller hand! Har inte dom nått på gång så vet jag inte..
 Och Tinas Tobias är så slemmig så jag avlider.


finaste puppin. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0