Måndag.

Härligt att va ledig på en måndag! 
 Har massa jag måste göra idag och ska snart sätta igång. Måste bara skriva ner allting så inget glömms bort.. (senil)

- åka och handla, har ingen frukost och så måste jag ha ingredienser till att baka* (ensamtid hemma för Z)
- plocka, städa och dammsuga.. (dödstråkigt) **
- hänga tvätten (torktumlare är en hyvens uppfinning)  
- åka till stan med pajen och ev. köpa ett nytt halsband och koppel till Z.
- kl. 18 (prick) ringa och anmäla Zypher till valpkursen! Kommer vi inte med avlider jag. Jag kommer säkert glömma bort det lagom till 18 och komma på det ungefär när jag ska gå och lägga mig.. FÅR inte hända! Och nu har jag hållt den 28 mars kl. 18 i huvvet i säkert två månader och nu när det änteligen är det så skulle det väl va höjden av maximal otur att glömma det.. (eller jag menar typiskt mig)


Favvoräven!

*Loo behövde hjälp att göra efterrätt till hennes mans kalas ikväll och som vanligt har hon fullt upp 24/7 så jag lovade att baka ananaspaj (hur svårt ska det behöva va att stava till ananas egentligen?), gör kanske en kladdkaka te'na me.. En vet ju inte hur mycket dom tänker äta och så kanske det är nån som inte äter ananas..

**Zypher är under inlärning på att plocka. Känner att det blir enorm överkurs att lära honom att dammsuga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0