Nyduschad och varm valp.

At the moment sitter jag i sovsärken och tittar på one pieces och har en trött och varm valp mot benet.

(Obs! Trodde aldrig jag skulle gå så långt..! (Med one pieces alltså) Valpen mot benet borde inte va nån nyhet.)

Det måste va nått så gudens skönt! En lila.. Eller med stjärnor..



Mja. Kostar ju ändå några hundra. Typ 9. En krona från 10..
 Alltså jag fattar inte meningen med 99 priser! Kan dom inte göra 99, 199 och 499 kronors sedlar istället för att man ska hålla på att få tillbaka en sketkrona varje gång man handlar nått?

 Anyway.

Vi va hemma hos pappa och åt idag och David och Krut va me där så det var en hel hel bus/bråk. 
 När lugnar dom sig?
Förhoppningsvis snart. Z kommer ju växa om honom och förhoppningsvis sätta han på plats. 
 
 
Inte fullt så liten längre. 
 
Tänk att han va så tiny! <3

Min bäb

Och ändå sitter jag här och bara vill kasta in handduken och gråta mig till sömns med ett par armar omkring mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0