Så givande!

Nyss va en försäkringskille här och skulle prata förstånd med mig.
 Det va så himla givande! Nu vet jag precis vad som ingår och hur man ska pensionsspara och bilförsäkra och tänka och spara i kapital och..

Stoppa pressarna! För i jössenamn!

Eller nej. Spola tillbaks..

Givande?


Inte ett dugg! Jag fattade ingenting
 Tur det va gratis!

För det va det väl?

Komma hit, för det första en halvtimme försenad, och under tiden jag försöker få pli på Zypher och förklarar för försäkringskillen att han kissar på sig när han blir excalterad, så han får vänta med att hälsa tills han är lugn.

Vad gör männskan då tror ni!?

Självklart klampar fram och sträcker sig över mig för att hälsa på Zypher när han han är helhispig och såklart pissar på golvet...

suck!

Kan folk bara inte låta andras hundar vara ifred?! 
 Jag vill inte att främmande människor kutar fram utan tillåtelse från min sida och tafsar på min hund!
Jag vill att han ska kunna gå på en gata med folk utan att bry sig om människorna runt omkring, hur bra tror ni det går om han ska hälsa på precis varenda en?!

 Fan, hur svårt ska det behöva va?!

Nästa gång nån frågar ska jag säga att han är folkilsk och bits.

Nu såg jag att min lille folkilskna jycke har tappat fyra framtänder och ser ut som en liten 6 årig unge!
 haha, lillen! <3


redan på uppgång! :) Glestandad eller vad? Tandställning nästa? :P


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag veeet, likadant när folk ska hälsa på Gusten - man säger till att ignorera honom för han VILL INTE hälsa, men lik förbaskat ska folk görat... Suck.

2011-03-24 @ 19:53:38
URL: http://giingers.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0