Skräpreklam!

Nu har jag hållt på i säkert en halvtimme med att försöka få fjutt i brasan så jag kan gå och duscha och sen sova.
 Men dom jävla reklambladen som skickas ut är ju bara av sånt dåligt jävla blankt skitpapper som inte duger nånting till! 
 
Ska man behöva prenumenera på Smp för att få värme i huset eller?!

Dagens I-lands.

Idagens har Mli vatt och hälsat på oss. Vi gjorde en asagooood broccolipotatispurjolöksochpersiljesoppa! Och hon hade köpt semlor som vi kalasde på efteråt. :) Mumma! 
 
Sen åkte vi till Simone och skulle va Bodyguards för en snubbe skulle komma och kolla på hennes tv. Men när han väl dök upp skulle han ändån inte ha den.
 Men vi fick träffa vår Simone och det va ändå värt det! Och vet ni? Hon bjöd också på semla! :) Och så kollade vi på student och bal bilderna. Fyra år sen..

När passerade dom åren..?
Nästa år hoppas vi på en reunion! Häst 3 Eliten!! <3



Idag har Bojjan donnan vatt ute på upptäcksfärd i solen. Smög bakom huset och sen kom hon fram på grannens sida och spatserade iväg neråt, mot vägen men då kände jag att det va bäst att rycka in och kubbade efter henne och fick med våld tvinga in henne. MÅSTE hitta hennes jäkla sele så hon kan va ute mer!


Kommentarer
Postat av: Elin

Snygg bild! Jag vet, det är tusan FEM år sedan vi tog studenten nästa sommar - angst ! :S

2011-03-10 @ 12:21:59
URL: http://giingers.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0