Ny frilla.

Jag har kommit till instikt om att en drastisk åtgärd med mitt hår måste göras.
 Snarast.
Jag har aldrig haft såhär långt. Och aldrig såhär slitet!

Och jag har aldrig håret utsläppt och fixat. Brukar mest bli en bulle eller inbakad fläta.. Precis dödstråkigt men man får ju inte ha utsläppt på jobbet och vet inte om mitt hår är speciall edition eller nått men så fort det är utsläppt blir det bara en enda stor bamsetova i nacken.. Inte skönt!

Så jag skulle vilja våga klippa kort.


 
typ såhär mest bara för att hon var så jävla snygg..


eller nått sånt här simpelt..


men jag skulle vilja ha så kort så de blir såna här små knuttetofsar högt upp i nacken..
 fast inte riktigt så tunt... Men så kort vågar jag nog inte.


Mitt hår växer så satans långsamt!!

Så tips och idéer mottages tacksamt!

Krav: praktiskt, snyggt, lättfixat, får gärna vara fixat när man vaknar, får gärna tvätta sig själv och får gärna ge spontan hårmassage varje kväll, måste gå att sätta upp, och det måste se bra ut på mig. Ehm.. ja det var nog det hela..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0