Alltså, näe.

Det här är på allvar, INTE OKEJ! 

 
Fick skallavärken från helvetet efter min springrunda, den gick inte ens att döda med två alvedon, så jag fick se mig besegrad och skita i kalaset. Fick sms av L som jag skulle slå följe med dit att det var skallavärk där också. Just skittypiskt det! 
 
 Har sovit nu i tre timmar.. Men känner fortfarande av det.
Inte bra alls med tanke på att imårn, vid den här tiden sitter (står?) jag och dreglar över Brolle.

Nä, det här var inte alls vad jag ville med den här fredagkvällen..

Nu ska jag packa och måla naglarna.
 Jag ska se så jäkla tjejtjejig ut imårn så jag inte ens kommer känna igen mig själv! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0