Dagens nederlag.

Ingenting varar för evigt, det vet vi alla. Och när mitt sällskap bestämde sig för att det var på Deluxe det hände ikväll så fick jag vackert sänka min flagga och följa med. Lyckan varar inte för evigt. Inte ens för mig en fredagkväll med en flaska vin i blodomloppet.

Men Deluxe och jag har inget bra förhållande! Har aldrig haft och kommer säkerligen aldrig att få.

Men om ni tände igång på dålig musik ni aldrig hört och inte känner igen med konstig rytm och ingen känsla.
Ni gillar att få ansiktet piskat av dreadlocks och riktigt få känna lössen hoppa av på er och in i näshåren.
Ni tycker det är charmigt när killarna har längre skägg än du har hår, när dom har längre hår än du någonsin har haft och ever kommer få men bara hälften så tjockt men aldrig sett en dusch eller schampoflaska i hela sitt liv.
När dom är lika tjocka som din underarm, och rör sig på samma sätt som ett barn med en bokstavskombination och inte har en enda vän.
När tjejerna har konstiga kombinationer i form av färg, mönster och form på kläder och gärna likbleka ansikten med kålsvart hår och illrött läppstift och tjocka glasögon.

Men DÅ har du kommit rätt!
Deluxe, plejset för dig som är lite härligt alternativ.

Det var tredje och absolut Sista gången jag någonsin var där!

Påminn mig gärna i svaga situationer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0