Helt okej fredagsmys.

Nu är det freeeedagsmyyys!
 
Om det hade varit det sista fredagsmyset så hade jag vatt rätt nöjd.

Blev så himla sugen på pannkakor så gjorde en lite för stor smet och stekte en jäkla massa. Har både smet och pannkakor i kylen nu. 
 Med massa smör i smeten och med grädde, chokladgrädde, mammas hemgjorda jordgubbssylt och socker.

Tände massa ljus (närmare bestämt 17 stycken) och hängav mig åt mina pannkakor och Idol.

Men nu är jag precis tokmätt!! 

 Tänkte göra tonfiskcrepes till mig och Simone imårnkväll men så äter kvinnan inte tonfisk! Mänske! 

Red Scan the man i eftermiddags och han har blitt så jädrans rolig att rida nu! Med ork till lite egen motor så går det att kräva lite mer. Och han kan ju! Och jag orkar också. Och jag märker att varje gång jag rider så tänds det ett nytt ljus i min arma skalle och det går bättre och bätte med hur jag ska rida honom. :) 
 I början fick jag sitta och sparka och sparka för att han ens skulle börja trava och nu får jag sitta och göra halv halt på halv halt för han blir för pigg. :P En enorm skillnad! 
  Men han är omöjlig på att skita ner sig. Idag kom han in med skit i hela ansiktet. Jag vet inte hur han lyckas. Han måste stå på framknäna och liksom gnugga pannan i skiten. Mellan öronen liksom? Men han gör det ju för en god sak. Han älskar att bli pysslad med. Så han har nog tänkt till. :P


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0