Hoppla.

Ööööööö.

Känslan av att få den sista halvtimmen från igårkväll förklarad för sig. :P

 Men jag minns iaf att jag bröt arm med taxichaffisen!
Och vann, med lite hjälp. Men inte fick vi rabatt för det.
 Tror även vi lurade i han att jag var handbollsproffs. Men det är ju helt fel..

Jag hade lätt kunnat bli taxidriver om jag enbart fått köra folk som var så roliga som oss igår. :P 

 

Nu ligger vi på rummet, som ser ut som ett mindre världskrig, och vilar frukost.
 Sletna tjejor.nu.

Hotellfrukost är inte så himla mycket värt om man ändå inte kan äta den.. Fan me!
Och jag som längtat.

 Brolle var som vanligt galet snygg. MAMS! Resumé kommer när jag kan lägga över bilderna från kameran. :)
Men vi sa ungefär tio gånger under kvällen att vi måste gå nästa år. Men att vi ska sitta där nere vid borden och få mat.
 Och såklart komma närmre scenen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0