Höstpepp!

Hellre gå på is och ha det glatt än att gå i lera och sörja.

 
Dagens visdomsord from Lisa the poet! Ni kan notera det.
Alltså jag älskar när det är såhär kallt och blåsigt och löven yr i luften! Det skulle vart lite kyligare så man kunde haft raggsockarna på sig lite oftare.
 Me igår på hundkursen körde jag på både långkallingar och raggisar och fleeceundertröja och halsduk. Bortsett från att halsduken skymde sikten ner på Z så var det perfekt värme.

Igår var jag och mamma i vetlanda och gjorde stan. Började dock med att knalla in på närmsta fik och kränga en chokladkolakaka. Sådär en och en halv timme efter frukost, tycker jag är precis lagom länge. 
 Så jäklans god var den så nu måste jag hitta på en bra kopia på den.

  Hittade för en gångs skull massor kläder och t.om nya boots! Som jag letat! Och så träffade jag en gammal klasskompis och bästis så vi catchade up en stund.
 Outfiten till Ladies night är härmed spikad!

Nu har jag kört ett städryck här hemma och vart ute och långridigt i skogen. Så jäkla härligt. På hemvägen hade Scan ett jävla ös på steget och när vi trava så hade dom lite kapplöpning med varann. :) 

Det går bra nu! 

image description
det går bra förutom att jag inte kan klä mig ordentligt. När jag påväg ut igår sprang förbi speglen såg jag att jag hade en korv på bakbenet. Bara ner med näven i brallan och håvade upp ett par kalasbyxor som tydligen också ville med ut. :P 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0