Master chef

[oops: update: läs: söndag.]

Alltså idag har jag haft en så jäklans bra dag. Nästan som i fredags när jag gick runt och var allmänt lycklig. 
 
 Jag och Loo fyllde jeepen och åkte till Tingsryd med Betty, Radar och Zypher på förmiddan. På allvar fyller vi hela baksätet med grejer och bagaget med hundar när vi ska någonstans. Vi kom fram till idag att om någon utav oss någonsin skaffar en hund till någongång måste någon utav oss skaffa en minibuss eller en husbil för att få med allt. 


samling, tystnad, tagning.
 
 Väl i T-ryd var det allmänträning på Rallylydnad. Och Z var så jäklans överjävligt bra! Jag var så stolt över honom. Och dom andra, som jag inte ens känner, berömde honom jättemycket!
 Jag blir glad in i märgen när jag hör sånt men jag är SÅ dålig på att ta emot beröm! Men jag blir glad och tacksam men vet inte hur jag ska tacka utan att verka som värsta nörden. :P

 Loo filmade den rundan som faktiskt gick bäst. Finns på fäjsan.
Betty var också jätteduktig men hon är så stor så jag ramlar typ över henne och hon når upp till handen man har godis i och går och slickar en i handen istället för att söka kontakt. Men med Loo går hon jättebra! Hon tar inte mig på riktigt samma allvar. :P 

 
ni ser ju. 

 Vi åkte och badade av dom efteråt för Loo tyckte dom lukta illa för jag hade låtit dom gå ner i ett sunkhål på pissepromenaden. Men dom ville faktiskt! och jag orkade inte riktigt håle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0