pajbak

Min lilla mami fyller år idag så istället för att köpa nått hon inte önskar sig eller behöver så tog jag ett enväldigt beslut om att baka nått till henne. 
 
 Så jag gjorde en pajdeg och klämde ut i tre olika stora formar och sen gjorde jag tre olika smaker. 
 

uppest: kladdkaka med lakritssmak i pajskal. Man smälter bara några Kick eller Käck eller vad dom nu heter i smöret och tjoffar ihop med den vanliga kladdkakan.

Liten i mitten: kanelpaj. Piece a cake!

Nederst: chokladkolapaj. Dock inte hälften så go som den jag åt i vetlanda. Den var riktigt orgasmikst god i jämförelse. Denna var inte så bra, god, men inte så god som jag ville att den skulle va.
 Just typiskt när man lagt ner tid och energi. I onödan nästan.

Men mamma blev glad. Hon fick dom på födelsedagen tillsammans med en blomma.
 Tacksam mamma!  

Har jag nämnt att jag redan skrivit nästan tio saker på min önskelista. Förstår inte folk som inte kommer på vad dom ska önska sig. Det är ju hur lätt som hellst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0