Skräckfilmsscenario.

Det är inte okej att kl. o6.oo höra ljud som osökt får en att tänka på en skräckfilm. 

 
På morgonen ska det vara lugnt och stilla. Inget jäkla klockspel som klonkar. Som får en att tänka på en psykiskt påfrestande film som jag såg när jag va liten. Eller yngre. Handen som gungar vaggan ni vet. Den med barnskötaren och negern och barnen och klinkeklonkespelet utanför fönstret.
 En sån var det. Och hör en sån nervsvag person som jag ett sånt innan klockan 6 på morgonen blir jag väldigt nervös. Ja rent av lite hispig faktiskt..
 Gick sen och förväntade mig att Peyton skulle hoppa ut bakom nästa buske och döda mig. Fast jag hade nog blitt räddare om negern stog på vägen med nått trägårdsredskap helt plötsligt..
Jag fick tvinga mig att börja tänka happy toughts! På vad jag skulle göra efter jobbet, på vad varmt det var i alla kläderna, på vad jag skulle göra imårn. Vad som hellst som avledde mig från det. 
 
Sen fick jag syn på det här. 

 
Lite svårt att tyda kanske, men det är iaf en lastbil utan släp och så ett litet bilsläp bakom.

Jag tyckte iaf att det var roligt, kvart över sex imorse! Såg väldigt udda ut! :P Precis som han backat intill för att koppla på. :P

 Jaja, skit i att då. Torrboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0