Tokdissad.nu

Ligger i soffan som en mindra handikappad uppbunkrad mot stora kuddar och nerstoppad under massa filtar och raggiarna på med katten på magen.
 Lyssnar på Winnerbäck och Melissa.
Sjunger kankse med rätt så effektivt. Kanske lite högt. Kanske lite falskt.
Tydligen var jag inte så bra iaf för kattrackan skrek till och tog ett jämfotahopp från magen och upp på ryggstödet. Bort ville hon. Och det snabbt. 



 Är så jävulskt trött idag! Råkade fastna för en film på tvn igårkväll så gick inte och la mig förrens kl 12 och sex timmars sömn är för lite..  
 Det första jag gör när jag lyckats hasa mig ur sängen är dessutom att välta ut en full mugg med mjölk över ugnen. Sådär inspirerande.. Halvt förblindad av trötthet och ordentligt jävla pissenödig och så blir man tvingad att börja torka mjölkblask! Gaah! Kan få vem som hellst att gå och lägga sig igen.  
 
 Vatt och hämtat Zbäbin hos mamma och gubben så nu är ordningen återställd.
Nu har han lärt sig bli skjuten, funkar nästan alltid. Backa bort från mig på kommande och snurra med lite handvisning. Lille plutten. <3 
 På torsdag är det kursavslutning.
Vad ska vi ägna oss åt sen hela vintern?!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0