Tvn from hell.

på tvn rullar nog nyheterna, tror jag. Eller är det nått slags krig? 
 Faktiskt så ser jag inte det för fanskapet flimrar så mycket att jag blir precis skogstokig. Ett tag hade jag iaf ljudet att referara till, då var det som sagt äntligen hemma, men någonstans i början på House försvann även det. Så här sitter jag. Ensam och övergiven i min soffa. Med en uppäten chokladkaka och kallnat the med sump i botten, nyduschad i enbart en säkerligen lite lätt hårig handduk och känner i nacken hur det blåser ute.
För det är någon som inte har isolerat fönstrena i den här lyan, i huset som kommunen glömde. Jag är säker på att när det snöar småspik i vinter kommer jag tvingas stå redo med snöskyfflen innanför fönstena och springa och slänga ut snön genom dörren igen.
 Åker jag och mami till Vetlanda på torsdag ska jag tammetusan köpa nån tätlist. Såhär är ohållbart! Det förstår väl varenda männske?!


är det såhär man ska ha det inomhus va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0