vilsen i pannkakan

Hur kan det vara hälsosamt att träna när man nästan får hjärtattack på köpet?! 
 
 Jag har faktiskt varit ute och sprungit nu! Ja, jag letar också efter kryss i taket.. Helt ofattbart.
Men jag bara kände att fan, jag kan ju inte gå och lägga mig nu. (klockan vad tio över sex) och sätta sig i soffan och förbli där hela kvällen är ju inte heller så lockande. Och inte ens hungrig var jag! DÅ är nått fel!
 Så det enda jag kunde komma på var att gå ut och gå. Och då kunde jag lika gärna springa med tänkte jag. Hundfri som jag är. Knoddis sover hos mammas gubbe i helgen. 


Lilleman som har fruktansvärt roligt..

 Så sprang gjorde jag. Kopplade i Melissa Horn i pådden och så sprang jag. Hade sånt jääkla flyt! Sprang från järnvägen vid fiskodlingen, sprang och sprang och sprang. Upp förbi odenplan och ända till Ica sen dödade backarna mina ben så då fick jag gå. Ni som är helt desorienterade i klavres närområden kan ju inte veta hur jäkla långt det är, men det är långt. Tro mig!
 Jag blev liksom inte ens trött! Jag bara väntade på andnöd, kramp i benen, håll eller vad som hellst. Inte ens andfådd blev jag. (Förrens vid ica då.)


fruktansvärt jobbig vandring i Dikanäs. Ångest över lillknodden som inte var så gammal som fick gå så långt..

Ähe, jag är i sån chock fortfarande! HAR jag verkligen så bra kondis? Eller var det Melissa som gjorde det? Kan man gå in i texter så mycket att man glömmer bli trött?
 Kan man få tro att alla texter har hon skrivt åt mig?
Kan man få skicka en hel låtlista till en person för att få ut vad man känner? 
 
Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
men du om nån borde förstå
att man inte gör såhär mot mig 

 
En sak vet jag iaf, och det är att jag måste hitta mitt pannband, eller köpa ett nytt, för tusan vad det drar i öronen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0