den bästa starten

Denna morgonen började med att vakna av magsmärtan från helvetet. Sådär bra början på min sovmorgonshelg. Men jag misströstade inte. Släppte ut hunden på kissning och went back to bed. Vaknade några timmar senare av klockan men kom inte loss ur sängen pg.a två djur som låg på var sida, på täcket. Zätas huvve som vanligt över min hals. Bojjan som vanligt som en boll så nära som möjligt. 

 För övrigt kunde inte denna dag börja på ett bättre sätt. En mysig ridtur på Scan med L och P i skogen. SOM jag saknat skogsrundor till häst kände jag medan vi var ute. Att man kan leva utan det? Att jag klarat mig i flera, flera år utan. Sämre kan man ha det. 



 Vissa saker talar man inte högt om. En sån sak inträffade innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0