Grattis!

Idag fyller Znajfen 10 månader. Om ett ögonblick är han 1 helt år och kommer ge mig fuck you fingret och göra revolt, rymma hemifrån och sätta på någon oskyldig tjej som tror hon är kär och blir med barn.. umgås i fel kretsar, börja supa och knarka och råna.
Då är det visst snart jul också. Ännu fler pensionärer att ta väskan av på stan..

Jag kan se det så tydligt framför mig!
Bäst jag köper hans kärlek i form av ett nytt halsband idag. Det behöver han. Blitt ett bad för mycket i det han har och det tålde det ju inte. Precis som Annica sa.


Kommentarer
Postat av: jossan

Hej hej!

Jag har oxå vart på ljusparty en gång för några år sen, och jag skrattar fortfarande åt det! Helt galet att man kan vara så intresserad av ljus så man gör ljusvård! Hahaha, och den säljaren som va då va oxå helt tokig, hon hade ett ljus som doftade man istället för en egen karl, jag vill inte tänka på vad hon använde det där ljuset till!...

Angående min blogg och den ständigt återkommande Simon så kan jag dementera. Simon och jag har gått i samma klass i Gbg å han jobbar här nu, så vi umgås mycket och det är väligt skönt att ha någon utanför skolan som man känner sen hemma!

När kommer du och hälsar på mig?

puss puss

2011-09-29 @ 17:48:27
Postat av: Jossan

Fan skrev nyss å så försvann allt! Ghah! Jag har oxå vart på ljusparty en gång för några år sedan och jag skrattar fortfarande till minnet! Galet att man kan bli så intresserad av ljus så man köper ljus för hundratals kronor och gör ljusvård med dem! Hahaha, hon som sålde va helt tokig, han hade ett ljus som doftade man istället för en egen karl, jag vill inte tänka på vad hon anände det ljuset till....

Angående Simon så kan jag dementera. Han och jag har gått i samma klass i Gbg och nu är han här å jobbar, det är väldigt skönt att känna någon utanför skolan, nån som man känner sen innan.

När kommer du och hälsar på mig då?!

puss puss

2011-09-29 @ 17:53:20
Postat av: jossan

Haha det blev vist båda gångerna =)

2011-09-29 @ 17:54:41
Postat av: Elin

Jes, jag har klippt mig! :)

Jag vet, världen är så orättvis ibland.. Man säger alltid att det aldrig händer med en själv eller med ens närstående, men till sist står man där ändå :/



Till nåt lite gladare, så får du säga grattis till Z från oss! Måste ses nästa vecka och träna lite :)



Kram!

2011-09-29 @ 21:03:07
URL: http://giingers.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0