ingen energi..

Jäklar vad trött jag blev.
 
Efter jag kommit hem från jobbet och inte hade nån hund som väntade hemma så tänkte jag städa lite. På riktigt. Städa.
 Ibland kan jag ställa mig i dörren och försöka se på mitt hem med någon annans ögon, bara för att liksom.
Får alltid samma chock.
 Kan folk verkligen bo i sån här slum?!
Men ja. Faktiskt så trivs jag lite bättre när det är lite stökigt, och "inbott" som jag brukar säga om nån klagar. Och jag låter hellre dammråttorna och pälshögarna på golvet frodas än att skippa en runda i skogen med Z eller en stund på soffan med Bojjan på magen. Och jag kan säga att hon njuuuter nu när Z inte är hemma. 
 Men nu så. Ridningen blev inställd pga skitväder så en hel lördagkväll helt oplanerad och hundfri. Vart är min hälft?! Var?!
 Jag känner mig rädd, naken, excposed. Typ . 

Blir iaf thai ikväll. :) Innan dess ska jag ha hunnit baka efterrätt och städat, ev. köpt grädde också..  

Höjer volymen på spotten och startar motorerna.

   
mina försök att få Z att hålla B koppel gick asabra precis så lång tid det tog för mig att få upp kameran och få igång den.. Just typiskt.


i skogen hemma hos pappa. Z rände efter en älgko med kalv, tog upp drev på en hare och finslipade sen på drevskallet på Krut runt körsbärsträdet.

Kommentarer
Postat av: jossan

som sagt, jag önskar jag kunde förflytta mig dit för i kväll istället för att sitta i skolan...

2011-09-10 @ 19:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0