Lyckodag

Helt otroligt, men hela dan har jag känt mig så glad. Skrattat och skojat och drivit med jobbarkompisarna. Börjat skratta för mig själv och inte haft alls svårt att driva med gästerna.
Och mina otäcka jobbarkompisar tyckte jag skulle skita i ridningen för att slippa stressa och ta det i stan inatt istället! Det är vid sånna tillfällen man går därifrån och hoppas man aldrig fyller 25..
Vart ute i skogen och ridit. (dock behövde jag bara stressa lite) Och nu är jag i stan med hopp om utgång. Dock hotar dom med Deluxe.. Hua! :S Men jag ska inte vara den som är den. Med rätt mängd alkohol i kroppen klarar jag vad som hellst!
Nu har vi t.ex haft massregistrering på en pannkakssida. Det är alkoholen som gör det! :P
Dock har jag inte vart alkoholpåverkad heela dan! Bör tilläggas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0